Executive, manager, product owner i pasjonat technologii z ponad 12 letnim doświadczeniem. W swojej pracy wykorzystuję technologię, dane i badania z użytkownikami do tworzenia i implementacji strategii biznesowych, które zwiększają adopcję produktów, konwersję, sprzedaż i zadowolenie klientów. Zrealizowane ponad 60 projektów w obszarze aplikacji mobilnych, SaaSu, transformacji cyfrowych dla takich firm jak: Microsoft, Nokia, Eurobank, BZWBK, PFR, Poczta Polska (Envelo), RWE / Innogy, IKEA, mBank, VISA, STS, Play, Virgin Mobile, AMS, Agora, Wirtualna Polska, Hypermedia, K2, Qpony. Obecnie COO w Algolytics Technologies. Ostatni raz na konferencji i scenie Mobile Trends - 8 lat temu.
Tomasz Bonior jest doświadczonym profesjonalistą w dziedzinie oprogramowania z bogatym doświadczeniem w zakresie automatyzacji testów i dostępności cyfrowej. Obecnie jako CTO w Accens, wykorzystuje swoją wiedzę do kierowania technicznym kierunkiem rozwoju firmy. W trakcie swojej kariery budował i prowadził zespoły odnoszące sukcesy w różnych organizacjach, takich jak Lumesse, Grand Parade, Joivy i TwoUp Digital. Poza pracą zawodową, Tomasz jest również oddanym edukatorem i mówcą. Wykładał testowanie oprogramowania na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Vistula. Jest współzałożycielem KraQA, społeczności poświęconej rozwojowi dziedziny zapewniania jakości oprogramowania. Tomasz jest często zapraszany do wystąpienia na konferencjach i wydarzeniach IT
Iwona Bortniczuk, Content Marketing Team Leader w Sempai. Copywriterka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Jej pierwszy artykuł, który ukazał się w prasie, dotyczył budowania z glinosłombeli i żerdzi. Potem było coraz ciekawiej: czasopisma z branży elektrycznej, instalacyjnej, architektonicznej, wnętrzarskiej... W końcu z prasy przeniosła się do internetu, gdzie pochłonął ją SEO-copywriting i marketing treści. W Sempai pracuje od 2020 roku. Realizuje contentowe projekty m.in. dla takich klientów jak E.ON Polska, Kaspa czy Polregio.
Marcin - Product Manager z ponad 12-letnim doświadczeniem w zarządzaniu aplikacjami mobilnymi. Medtechowy pasjonat projektowania procesów z perspektywy pacjenta, lekarza i organizacji. Pomysłodawca modułu predykcyjnego dla osób uzależnionych wykorzystującego machine learning. DTx freak. Piąty w rankingu 50 kreatywnych ludzi w biznesie 2020
Maciek jest doświadczonym managerem, który po 15 latach rozwijania cyforwych produktów w korporacjach (telco, logistyka, bankowość) dołączył do Innovatiki by wesprzeć obszar Venture Builingu. Jako CEO spółki Winnect Maciek łączy swoje doświadczenie z pasją do tworzenia innowacyjnych rozwiązań na wymagającym rynku. Dzieckiem Winnecta jest gra Fitale, która w tym roku została nominowany do MTA.
Developer i strateg XR. Jeden z kilku Polaków będących certyfikowanym przez Meta twórcą AR. Założyciel InnoMate, agencji marketingu XR, która pomaga markom skutecznie wykorzystywać technologie imersyjne (AR, VR, MR) w komunikacji– od strategii, po wdrożenie.
Filip Iwański - współwłaściciel i członek zarządu goodylabs.Swoją przygodę ze światem digital rozpoczął w 2001 roku. W 2009 założył agencję IMAGINE, którą zarządzał przez ponad dekadę. Z końcem 2021 r. IMAGINE połączyło swoje siły z software housem i dziś jako goodylabs oferuje klientom kompleksowe wsparcie w budowie i rozwoju produktów cyfrowych.W swojej karierze Filip współpracował dotychczas m.in. z Orange, mBank, Getin Bank czy 4F. W obszarze jego zainteresowań leży zwłaszcza transformacja cyfrowa i innowacje w zakresie doświadczeń użytkownika.
Menadżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami na styku organizacji, klienta oraz technologii. Twórca pierwszego w Polsce komercyjnego wirtualnego asystenta. W latach 2003-2009 współtwórca i zarządzający serwisem edukacyjnym Narodowego Banku Polskiego www.nbportal.pl. Menadżer projektów w PKO TFI. Od sierpnia 2012 zarządzający projektem poprawy satysfakcji klientów Grupy PKP, twórca i Dyrektor Departamentu Spraw Klienta Grupy PKP. W latach 2014 -2016 Dyrektor Wykonawczy/ Prokurent PKP Intercity S.A. Od maja 2016 do stycznia 2019 związanz Black Red White jako Dyrektor Pionu Zarządzania Satysfakcją i Obsługi Posprzedażowej a ostatnio Dyrektor Zarządzający ds. Relacji z Klientami w KROSS odpowiedzialny za obszar E-commerce/CX/Customer Service/ Mobile.
innowator, filozof, przedsiębiorca, zdobywca biegunów, założyciel Fundacji oraz Kaminski Academy. Jako pierwszy na świecie zdobył oba bieguny Ziemi w ciągu jednego roku, bez pomocy z zewnątrz, za co został wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa. W 1996 roku założył fundację swojego imienia, która poprzez program budowania odporności psychicznej LifePlan Academy pomaga dzieciom i młodzieży w pokonywaniu barier i realizacji marzeń. Jego najnowszymi projektami są Marsze Mocy oraz aplikacja LifePlan App będąca cyfrowym narzędziem pomagającym odkrywać swój potencjał i budować odporność psychiczną. Założyciel Kaminski Academy oferującej kompleksowy program rozwojowy Power4Resilience.
specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu, i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie. Założyciel agencji konsultingowej Good For You. Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Pracuje z takimi klientami jak Biedronka, JYSK Polska, Grupa Raben, Grupa Żywiec, Komisja Europejska, Coca-Cola HBC, Provident Polska i wiele innych.
Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii ASO i UA dla aplikacji mobilnych. Od 2022 r. pracuje w aBooster, gdzie na stanowisku User Acquisition Specialist odpowiada za przygotowywanie i wdrażanie strategii akwizycji oraz retencji użytkowników aplikacji mobilnych. Zajmuje się również integracją platform analitycznych oraz planowaniem strategii ASO i UA. Wcześniej jako Mobile Media Buyer w CCC była odpowiedzialna za realizację i optymalizację kampanii efektywnościowych oraz ASO dla aplikacji na 8 rynkach. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Containers in Motion i Peugeot Société Anonyme. Współtworzone przez nią projekty zostały nagrodzone w konkursach Performance Marketing Diamonds CEE oraz Mobile Trends Awards. Prelegentka Mobile Trends Conference 2022
Sebastian Kondracki już od ponad 25 lat uczestniczy w projektach IT na różnych etapach ich wytwarzania, a jego największą zawodową miłością jest programowanie, zwłaszcza wymagających algorytmów poprzedzonych gruntownym researchem. Obecnie jest szefem innowacji w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm tworzących oprogramowanie w Polsce – Deviniti, a także wykładowcą na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego i Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Jest członkiem Grupy Roboczej do spraw AI w sekcji ds. badań, innowacyjności i wdrożeń / obszarów badawczych i edukacji przy KPRM. Specjalizacja AI: NLP, NLG, Generative AI, XAI w biznesie, a w szczególności e-commerce. Jest autorem książki „Python i AI dla e-commerce” wydanej przez wydawnictwo Helion.
Mike Korba- Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com ekspert marketing automation, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, prelegent na licznych konferencjach w tym WebSummit, Infoshare i SaaStock oraz How to Web, wykładowca w krakowskiej AGH, Collegium Civitas, WSB i innych uczelniach w Polsce. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej, dostawcy narzędzia oraz specyfikę pracy w dziale marketingu. Jako CCO doradza strategicznym klientom User.com i pracuje z największymi brandami na rynku nad wdrożeniem data- driven marketingu oraz hiper spersonalizowanej automatycznej komunikacji. Swoją wiedzą dzieli się w podcaście martechwelldone.pl oraz podczas licznych szkoleń realizowanych przy współpracy z m.in Szkołą Biznesu LABA oraz sprawnymarketing.pl.
Ekspert ds. produktów cyfrowych. Partner i członek zarządu 300.codes - jednego z najszybciej rozwijających się software-house w Europie Środkowej, specjalizującego się we wdrażaniu aplikacji mobilnych, webowych i systemów eCommerce. Head of Digital Products w KERRIS - jednej z największych niesieciowych agencji digital w Polsce wyróżnionej przez MMP tytułem agencji digital roku 2022. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania procesem wdrażania projektów IT w metodyce zwinnej. Licencjonowany Scrum Master. Miał przyjemność współpracować zarówno z czołowymi korporacjami, jak i inspirującymi start-upami, w tym: BNP Paribas, PwC, SWISS KRONO, Veoli Botanica, Uniwersytet SWPS, Roche, Pozamiatane, Packhelp. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku eBiznes.
Przez wiele lat związana z marketingiem, przede wszystkim digitalowym. Obecnie Digital Innovation Manager w Żabce.
Przedsiębiorca, mówca publiczny oraz autor gier i komiksów edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”. Tech-realista. Cyfrowy narrator, kurator i kreator. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.
organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.
Zajmuje się budowaniem strategii, launchowaniem i rozwijaniem lokalnych i międzynarodowych firm i startupów. Przez ostatnie 4 lata pracowała jako Head of Marketing w Too Good To Go. Aplikacja podbiła polski rynek - dzięki skutecznym kampaniom skierowanych do klientów i partnerów, pobrało ją ponad 2,5 mln użytkowników, a tysiące parterów zainspirowało się do walki z marnowaniem jedzenia. Wcześniej była odpowiedzialna m.in. za budowanie wizerunku Netflix oraz komunikację klientów z branży rozrywkowej, technologicznej czy lifestyle z ramienia międzynarodowej agencji consultingowej. Zainteresowana tym, co technologia może zrobić dobrego dla świata, jak może zmieniać postawy społeczne i kształtować dobre nawyki.
Z branżą mobile związany od ponad 10 lat. Specjalizuje się w rozwoju aplikacji mobilnych, tworzeniu kampanii akwizycyjnych i pozycjonowaniu aplikacji w sklepach. Od 2022 r. jako Head of Business Development w aBooster odpowiada za rozwój biznesowy firmy oraz oferowanych przez nią produktów. Wcześniej pracował w CCC, gdzie na stanowisku Mobile App Performance Manager zajmował się rozwojem aplikacji mobilnej marki. Współtworzone przez niego projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach, m.in. MIXX Awards Europe, Mobile Trends Awards, MIXX Awards, Performance Marketing Diamonds CEE, eCommerce Awards czy Golden Arrow. Jako prelegent dzielił się swoją wiedzą podczas takich wydarzeń, jak Mobile Trends Conference, Forum Marketingu Zintegrowanego, IAB MIXX Awards Conference i IAB HowTo.
UI Team Leader z pasji do tworzenia pięknych i funkcjonalnych rozwiązań. Obecnie zanurkowałam w świecie mobile ;) Wykładałam na uczelniach jak SWPS, Uniwersytet Adama Mickiewicza i Collegium Da Vinci. Obecnie prowadzę zajęcia na Hyper Island w Szwecji. Z wykształcenia jestem informatykiem (nawet otarłam się o doktorat!), dlatego też tak ważna jest dla mnie ścisła współpraca z deweloperami.
Doświadczony menedżer w zakresie sprzedaży, digital marketingu i e-commerce. Od 15 lat związany z branżą internetową, w której jako konsultant e-biznesu uczestniczył w największych wdrożeniach platform e-commerce i procesach transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Trener i wykładowca w zakresie sprzedaży online i nowoczesnych modeli biznesowych. Pracuje na styku projektów innowacji, scale-up i inwestycyjnych. Kieruje wdrożeniem na rynek dwóch nowych rozwiązań diagnostycznych w branży beauty-tech oparte o technologie personalizujące AI i aplikacje mobile. W wolnym czasie kręci kilometry na rowerze w lasach lub w górach, a udany rok liczy w dniach pod żaglami.
co founder i szef rozwoju Intu Meditation App którą pobrało od początku ponad 1/4 mln użytkowników. Autor medytacji i procesów w INTU, Nauczyciel medytacji, w biznesie mobilnych aplikacji od 2016 roku. W pracy wykorzystuje doświadczenia nieszablonowego myślenia przedsiębiorcy i organizatora festiwalu Kazimiernikejszyn.
Senior Product Designer oraz Product Design Lead w Miquido z ponad 7 letnim doświadczeniem zawodowym. Jej specjalizacją jest User Research oraz badania z użytkownikami, które czynnie realizuje w komercyjnych projektach. Jest ewangelistką elastycznego użycia narzędzi i metod design thinking, w oparciu o które projektuje i facylituje warsztaty produktowe, projektowe i badawcze. Kiedy zaczyna mówić o badaniach, ciężko ją zatrzymać.
od ponad dekady w różnych rolach współtworzy produkty cyfrowe, doceniane przez miliony użytkowników na całym świecie. Pozwoliło mu to pracować z różnymi odnoszącymi sukcesy zespołami i zdobyć doświadczenie, którego efektem jest zwinna postawa i wykorzystanie kompetencji miękkich do zwiększenia efektywności w projektach IT. Interesują go aplikacje mobilne w warstwie zarówno rozwiązań produktowych jak i biznesowych. Jego motto brzmi: „Zwinne zespoły to sprinterzy”. ✅
Współtwórca pierwszej na świecie aplikacji społecznościowej dla branży piłkarskiej 4GOAL.app. za którą odebrał nagrodę w poprzedniej edycji Mobile Trends Awards. Człowiek wielu pasji, gdzie jedną z nich jest na pewno sprzedaż i procesy z nią związane oraz rozwój nowych projektów z koncentracją na ich modelu biznesowym.
Przedsiębiorca działający w świecie technologii Web3, który współtworzył wiele innowacyjnych produktów, zawsze próbując coraz dalej przesunąć granice tego, co jest możliwe w branży IT. Był CTO w uPacjenta i współzałożycielem centrum innowacji cyfrowych Diagnostyka, oraz pracował z markami takimi jak PHILIPS, Tauron czy Golem Factory. Aktualne jako doradca strategiczny i konsultant, Szymon pomaga firmom uwolnić potencjał zdecentralizowanych aplikacji i zintegrować technologię Web3 z ich działalnością, a jego spostrzeżenia i doświadczenie są bezcenne dla firm, które chce wprowadzać innowacje i rozwijać się w erze cyfrowej.
Z wykształcenia filolog, z powołania producent podcastów. Produkuję podcast Escola Mobile od 150 odcinków. Wierzę, że dzielenie się wartościową wiedzą zwiększa jej ilość, a im więcej wiedzy, tym powstają ciekawsze treści. Przygodę z podcastami zacząłem na Alasce podczas pracy w fabryce mrożonych ryb. Od tego czasu nagrywam, montuję, doradzam, trenuję i pomagam podcasterom. Producent podcastów od 2015 roku.
Specjalista UX i optymalizacji konwersji metodami badawczymi. Co-Founder Webmetric, wykładowca Collegium Da Vinci, twórca kanału na YouTube "UX On the Way". Ze swoim zespołem dostarcza wartość dla biznesu, zwiększając użyteczność i współczynnik konwersji stron www, sklepów oraz aplikacji. W swoim ponad 10-letnim doświadczeniu współpracował z markami takimi jak Agora, Bauer Media, Komputronik, Neonail i Eurocash.
Ekspert ds. email marketing oraz komunikacji z Klientami. Trener, manager oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards. Co-founder FreshMaila - najpopularniejszego narzędzia do email marketingu w Polsce obecnie będącego częścią giełdowej spółki Vercom. Podcaster oraz mówca na największych konferencjach branżowych w Polsce takich jak InfoShare, Forum IAB, I love marketing. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska.
Ekspert w zakresie Augmented Reality oraz entuzjasta VR, MR, XR. Developer aplikacji mobilnych na systemy Android oraz iOS, programista, grafik, freelancer, prelegent, przedsiębiorca, miłośnik nowoczesnych technologii. Od 2007 roku prowadzi firmę MASKOM.pl świadczącą zaawansowane rozwiązania informatyczne dla biznesu. W swoim portfolio posiada realizacje dla wielu uznanych firm polskich oraz zagranicznych.
Janek Sikora oficjalnie przyznaje, że nie ma rzeczy niemożliwych. Do życia podchodzi z pokorą ale wrodzoną nonszalancją, na którą sobie zapracował. Żyje z kreowania świata w offline i online - jak sam przyznaje niewidomemu sprzedałby okulary przeciwsłoneczne - a ten dzwoniłby by usłyszeć jak pięknie w nich wygląda. Stworzył największą platformę cashbackową w tej części Europy zrzeszającą ponad milion użytkowników i obsługującą ponad 2000 klientów pod nazwą plente, generującą ponad 100 milionów obrotu euro rocznie. W życiu kieruje się własną maksymą “Love Life”, natomiast na scenie uwielbia utrzymywać bliską relację z publicznością i porywać ich w głąb niekonwencjonalnie przeżytych historii by zarazić ich do przemyśleń i zmusić do działania. Mentor.Business Angel.Entrepreneur.Surfer.
Najpopularniejszy w Polsce ekspert Internetu Rzeczy. Członek Platformy Przemysłu Przyszłości oraz Poland Hong Kong Business Association. Współtwórca raportu “IoT w Polskiej Gospodarce”, doradca CPK i autor książek “Oszukani przez smart” oraz “Real IT World - Internet Rzeczy”. Felietonista, doradca i prelegent znany z dynamicznych wystąpień w Polsce i za granicą. W branży IoT od 2013 roku - IoT konsumenckie, automotive, blockchain, reaktory atomowe – w ramach, której wdraża dobre praktyki dotyczące jakości, biznesu oraz testowania. Twórca podcastu “Smart Rzeczy”.
Od 2017 zarządzam produktami i projektami, budując przy tym świetne zespoły. Pasjonują mnie innowacje oraz nowe technologie, dzięki którym można tworzyć więcej dobra w świecie. FRIS określił mnie jako Wizjoner, w stylu działania Gracz i tę diagnozę uważam za nader trafną. Angażuję się w działania różnych NGO, udzielam się tam, gdzie moje skille są przydatne. Prywatnie mama 6-letniej dziewczynki, trzech kotów oraz jednego berneńczyka. Jeżdżę konno, jeżdżę na rowerze, piekę torty artystyczne, prowadzę badania genealogiczne i uwielbiam czytać książki.
Specjalizuję się w zakresie nauki i rozwoju ludzi dorosłych przez NanoLearning z wykorzystaniem neuronauk. Wierzę, że jednym z podstawowych celów naszego pokolenia jest zrozumienie funkcjonowania naszego mózgu oraz stworzenie rozwiązań usprawniających naukę kompetencji potrzebnych do sprawnego funkcjonowania w coraz bardziej złożonym świecie. Skupiam się zarówno na optymalizowaniu procesów rozwojowych w organizacjach, jak i maksymalizowaniu efektywności uczenia się w miejscu pracy, m.in. poprzez rozwój nowoczesnych form zdobywania kompetencji jak np. NanoLearning. Współtworząc Platformę NanoLearningową SeeWidely obraliśmy za cel sprawienie, żeby nauka kompetencji była niezwykle efektywna i przyjemna, a dodatkowo trwała jedynie 5-minut dziennie.
Projektantka, przedsiębiorczyni. Od ponad 10 lat związana z branżą projektową i biznesem. Tworzy organizacje Design Mentorship, która stawia na projektowanie kariery przez mentoring skupiony na umiejętnościach jutra. Buduje globalną sieć talentów z zakresu projektowania i zarządzania. Wspiera biznesy w projektowaniu produktów cyfrowych, usług i innowacji. DM zdobyło 1. nagrodę za najlepszy program mentoringowy w kategorii Firmy Komercyjne w konkursie SUPER M 2022, organizowanym przez EMCC Poland. Łączy wiedzę z zakresu ekonomii behawioralnej z projektowaniem, zdobywając ją na Harvard Business School. Prowadzi autorski program Ekonomia Behawioralna w projektowaniu. Współpracowała przy projektach dla firm tj. Brand24,Otodom czy Adobe.Jej prace były nagradzane w konkursach ogólnopolskich.
An experienced ICT leader in digital, gaming, and mobile-focused industries. Recognized speaker at various conferences. A visionary that drives companies in digital transformation, delivering solutions for brands such as Google, CCC, Leifheit, InterCars, morele.net, or Jeronimo Martins (Biedronka). In the video game industry - he created many products and services, including one of the first unofficial multiplayer mods for Grand Theft Auto V or role-play servers with diverse communities. Currently leading & evolving businesses in the e-commerce, metaverse, and gamedev areas.
Cześć! Zgaduję, że jak 99% przedsiębiorców nielubisz rozmawiać o cenach swoich produktów lub usług? A ja mam na imię Krzysiek i zajmuję się wyznaczaniem cen profesjonalnie. Jako Partner w Valueships, pomagam naszym klientom w zwiększeniu marżowości ich biznesu. Najczęstsze dźwignie, które pociągam, to strategia cenowa, polityka rabatowa oraz cena per se (czyli słynne "za ile"). Najczęściej pracuję dla e-commerców, SaaS oraz firm IT.
Przygodę z mobilkami zacząłem w 2011/12 jako Android developer. Początki kariery pracowałem w software house'sie (Polidea), i pracując nad swoimi projektami (Kanarek), czy jako freelancer (Empik, Brand24...) by w 2017 roku trafić do sektora bankowego (Raiffaisen, PKO BP, BLIK, DXC). Powiewem świeżości było dla mnie w 2021 dołączenie do MODIVO gdzie staram się by nasze zespoły i projekty w obszarze mobilnym działały efektywnie. Często w swojej pracy wspieram osoby techniczne w stronie organizacyjnej, a osoby produktowe/biznesowe w pracy czy analizie technicznej.
Head of Digital Analytics w Bluerank.com. Dodatkowo jest konsultantem, strategiem, e-marketerem i trenerem marketingu internetowego. Pomaga firmom w doborze odpowiednich strategii i taktyk e-marketingowych. Ekspert w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z certyfikowanych trenerów Google Ads (2013 – 2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Bluerank) oraz prowadził własną agencję – ROIExperts.pl. Szkolił między innymi w Ministerstwie Cyfryzacji RP, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSB w Chorzowie oraz w Google, w ramach Akademii Google Partners. Autor 2 książek o marketingu internetowym w wyszukiwarce. Szerokie spojrzenie na marketing, doświadczenie oraz miłość do statystyk, przekłada na zwroty z inwestycji reklamowych, dla klientów firmy TomaszTrzoslo.pl
Od 2011 związany z Traffic Trends, agencją marketingu skoncentrowaną na obsłudze reklamowej e-commerce. Pasjonat digital marketingu i budowy skutecznego mixu reklamowego z wykorzystaniem SEO i kampanii PPC. Ze swoimi prezentacjami występował na scenach m.in. I Love Commerce, Targów eHandlu czy autorskiej konferencji Traffic Day.
Przedsiębiorca działający od 2003 roku w branży mobilnej, ekspert w zakresie produkcji aplikacji. Jest współtwórcą i prezesem spółki Norbsoft tworzącej od 20 lat innowacyjne rozwiązania na rynku mobilnych aplikacji (w sumie prawie 200 realizacji), a także prezesem Jasnopis.pl (narzędzie do weryfikacji zrozumiałości tekstu). Do grona klientów spółek Tomasza należą takie firmy jak Empik Foto, Modivo, NN Investment Partners TFI, Oriflame, Samsung, SkyCash czy Scania. Członek kapituły Mobile Trends Awards od 2017 roku. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim oraz MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Były wykładowca studiów podyplomowych Wydziału Informatyki na Politechnice Białostockiej. Prywatnie pasjonat sportowych samochodów i wyścigów na torach.
Z branżą funduszy unijnych związany od 2017 roku. W tym czasie doradzał kilkuset przedsiębiorstwom w zakresie finansowania, strategii oraz badań i rozwoju. W GRANTS.CAPITAL odpowiada za strategię, rozwój oraz kierowanie pracami firmy. Pomógł ponad 100 firmą pozyskać finansowanie na prawie 200 mln zł. Absolwent SGH. Magistrant prof. Leszka Balcerowicza, pod kierunkiem którego obronił pracę pt. “Analiza porównawcza publicznego oraz prywatnego systemu finansowania startupów na przykładzie m.in. bezzwrotnych dotacji oraz funduszy Venture Capital”. Wojtek to ponadto doświadczony inwestor, współwłaściciel nieruchomościowego funduszu inwestycyjnego Tiana Capital (więcej szczegółów pod linkiem: https://tianacapital.com/). Odwiedził ponad 60 państw świata.
Ekspert ds. produktów cyfrowych, project expert, wykładowca akademicki. Doświadczony strateg, pasjonat komunikacji, zarządzania ludźmi, innowacji, sprzedaży i marketingu. Trener. Autor książek i artykułów z zakresu kreatywności, innowacji, zarządzania projektami i produktami. Doktor nauk ekonomicznych. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS. W Widzialnych odpowiedzialna za rozwój innowacji i biznesu, współpracuje z klientami w zakresie rozwoju dostępności w ich działalności.
Obecnie Head of Operations w Miquido. Swoją scieżkę zawodową zaczął od programowania, przeszedł przez zarządzanie projektami a nasępnie przez kilka lat rozwijał działy R&D i AI w firmie. Wcześniej na co dzień, a teraz okazyjnie zajmuje się wsparciem klientów w budowaniu innowacyjnych rozwiązań, w szczególności przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji w aplikacjach. Pracował w kilkudziesięciu projektach dla wielu znanych firm zarówno w Polsce jak i na świecie. Wśród nich można wymienić marki takie jak: PZU, Play, Aviva, Onkyo czy HelloFresh. Jeśli chodzi o karierę naukową to posiada stopień doktora informatyki i przez wiele lat był związany z AGH w Krakowie. Prywatnie? Gadżeciarz z pasją automatyzujący swój dom, z kolekcją ponad stu "smart" urządzeń na stanie.
Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej. Z Państwowym Instytutem Badawczym NASK związany od wielu lat. Obecnie pełni funkcję Kierownika Zespołu NASK Incident Response Team, świadczącego usługi typu CERT (Computer Emergency Response Team) dla sektora bankowego oraz infrastruktury krytycznej. W ramach pracy operacyjnej w NASK specjalizuje się w monitorowaniu i analizie aktualnych i nowych typów cyberzagrożeń kierowanych na użytkowników internetu oraz infrastrukturę sieciową, ze szczególnym uwzględnieniem zagrożeń wobec użytkowników mobilnych. Bezpośrednia współpraca i transfer wiedzy z zakładami naukowymi NASK pozwala mu na udział we współtworzeniu nowych narzędzi i komercyjnych produktów do monitorowania i ochrony użytkowników korzystających ze stacjonarnych przeglądarek internetowych oraz
Z wykształcenia artysta, z powołania przedsiębiorca, który na co dzień zajmuje się rozwijaniem przedsiębiorstwa edrone - twórcy systemu CRM i Marketing Automation dla e-commerce. Działający od 2016 roku edrone rozwija narzędzia, które umożliwia dokonywanie zakupów online głosowo za pomocą swobodnej konwersacji. W ciągu 6 lat firma pozyskała 1200 klientów z 25 krajów, przekroczyła 20 mln rocznego przychodu i działa na rynkach CEE i Ameryki Łacińskiej. Pozyskane w trakcie pandemii dofinansowanie przeznaczone jest na przeprowadzenie wspomnianej rewolucji Voice Commerce.
Mateusz Buczkowski - marketing manager w agencji digitalowej Green Parrot. Marketer z 10-letnim stażem. Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi, Westwing, Play), dużymi polskimi brandami (Play, Stilo Energy, Software Development Academy) i silnymi markami osobistymi (B.R.O, Damian Olszewski). Autor 5 marketingowych kursów online na strefakursow.pl. Prelegent na takich konferencjach jak Social Media Week by Adweek czy Mobile Trends for Experts.
UX Strategy Consultant w Efigence. Z branżą UX związana od kilku lat, rozwijała swoje kompetencje w obszarze UX Researchu głównie na projektach z branży finansowej i ubezpieczeniowej. Na co dzień zajmuje się wsparciem zespołów projektowych w fazie Discovery, tak aby finalnie dostarczane produkty odzwierciedlały potrzeby użytkowników, spełniały cele biznesowe oraz generowały zyski poprzez budowanie przewagi konkurencyjnej.
Strateg marketingowy z doświadczeniem w sektorze B2B oraz e-commerce. CEO agencji doradczej Straterise. Do tej pory pracował dla firm z 45 różnych branż, głównie z sektora MŚP. Prywatnie fan szachów i sportu.
Rozwijam produkty mobilne oraz future store dla Spółki OTCF S.A., właściciela m.in. marki 4F i Outhorn. Specjalizuję się w innowacyjnych projektach digitalowych dla branży retail. Posiadam szerokie doświadczenie we współpracy z korporacjami i startupami. Jestem kreatywny, krytycznie myślący. Rozwiązania analityczne to mój konik. Prywatnie szczęśliwy tata 6-letniej córki, uwielbiający wyprawy górskie i rowerowe.
Weronika Gładych - w branży reklamowej od 2010 roku. W adrino od 2013 roku, wcześniej na stanowisku Senior Account Manager (kompleksowa obsługa domów mediowych; wdrażała jedne z pierwszych kampanii rich mediowych na mobile w Polsce), od 2021 jako Marketing Manager zarządza działaniami marketingowymi spółki. Wcześniej doświadczenie zdobywała jako Account Executive w agencji reklamowej BTL – Hossa advertising, oraz przez dwa lata w Gadu-Gadu jako Product i Account Manager. Absolwentka studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej – Marketing i Strategie Marketingowe (rok 2015). Wcześniej kończąc Akademię Morską w Gdyni, gdzie napisała pracę mgr inż. na temat „Zachowania i postawy konsumentów polskich i niemieckich wobec zjawiska reklamy”. Prywatnie pasjonatka psychologii i mindfulness.
Artur Grochowski - pochodzi z Wrocławia, studiował historię. W adrino od 2019 roku, aktualnie zarządza działem agencyjnym jako Agency Sales Director. Karierę zaczął w 1995 roku w zespole Agory, jako pracownik biura reklamy Gazety Wyborczej, by w 2019 roku finalnie awansować na stanowisko dyrektora zespołu sprzedaży portalu Sport.pl. Kierował też sprzedażą produktów internetowych na rynkach lokalnych Agory oraz zajmował się marketingiem i promocją Sport.pl w roli dyrektora wydawniczego. Prowadził liczne szkolenia produktowe (internetowe) dla pracowników i klientów Agory
Ekspert w obszarze komunikacji w gamingu i esporcie. Obecnie jest odpowiedzialny za komunikację agencji Gameset, specjalizującej się w gaming i metaverse marketingu. Prelegent konferencji branżowych (m.in. Infoshare, Golden Marketing Conference czy Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ), autor artykułów eksperckich dla czasopism branżowych (m.in. PR Manager, Online Marketing, Social Media Manager czy Media Marketing Polska), a także aktywny członek Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska. Wcześniej w agencji WEC Communication realizował działania public relations m.in. dla GetHero, Play i Acer Polska, a także był ekspertem w projektach związanych z esportem.
Multi dziedzinowy praktyk. Chief Evangelist spółki Escola S.A. tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi consultingu z zakresu wykorzystania nowych technologii. Swoją wiedzę i doświadczenie zdobył poprzez pozyskiwanie, realizację i koordynację projektów IT dla największych europejskich i polskich spółek. Od 9 lat zajmuje się obsługą dedykowanych projektów B2B i B2C, od wdrożeń AI po aplikacje konsumenckie o milionowym zasięgu. Specjalizuje się w analityce biznesowej i badaniu zachowań konsumentów, ze szczególnym upodobaniem do programów lojalnościowych i cyklów zakupowych. W swoich działaniach łączy zebrane doświadczenia w obszarach sprzedaży, analityki, marketingu i zarządzania projektami. Odpowiedzialny za optymalizację procesów biznesowych w wielu polskich spółkach. Swoje działanie jako ewangelista skupia na koordynacji i usprawnieniu procesu sprzedażowo-analitycznego oraz edukacji klientów Escola o korzyściach oferowanych przez spółkę w ramach usług i produktów.
Od początku kariery była związana ze sprzedażą telefonów do operatorów oraz open marketu w Polsce. Jest odpowiedzialna za współpracę z dystrybutorami – obecnie jest to AB SA oraz Komsa, a wcześniej –Action. Nieustająco pracuje nad rozwojem rynku B2C i budową struktury B2B w Polsce. Dodatkowo, od 2020 roku wspiera rozwój sprzedaży B2C i B2B w rejonie CEE.
Związany z firmą Spicy Mobile od 8 lat, gdzie sprawował funkcję, począwszy od plannera, skończywszy na pozycji dyrektora sprzedaży. Wcześniej, pierwsze szlify w marketingu zbierał w agencji Clickad, gdzie pełnił rolę media plannera. Przed przygodą z marketingiem związany z firmą Empik.
Ekspert e-commerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży. Był konsultantem freelancerem, założycielem i właścicielem sklepu butikmedyczny.pl, e-commerce managerem i dyrektorem e-commerce w znanych markach, takich jak Puccini.pl, Velpa.pl. Budował e-sklepy od zera i rozwijał te już istniejące, a obecnie pomaga w ich dynamicznym wzroście. Piotr był również członkiem DEC (Digital Experts Club), a obecnie należy także do Global Commerce Society.
Pełni nadzór merytoryczny nad obszarem badań oraz wsparciem kluczowych inicjatyw R&D agencji. Z wykształcenia socjolog, od 2016 roku związana z badaniami oraz projektowaniem usług. Uwielbia odkrywać często nieuświadomione potrzeby i przekładać zdobytą wiedzę na rekomendacje projektowe. Realizowała projekty dla klientów takich jak m.in. Credit Agricole, Warta, PLL LOT, mBank, Allegro, Ailis czy Adobe.
Ekspert i strateg UX z wieloletnim doświadczeniem zdobytym podczas różnych projektów digitalowych w Polsce, Włoszech, Luksemburgu, Belgii, Niemczech, Czechach, Chorwacji, Hiszpanii i Meksyku. Pracował nad projektami dla klientów zewnętrznych, jak również nad złożonymi wewnętrznymi projektami strategicznymi w celu stworzenia kluczowych produktów od wewnątrz. Doświadczony w codziennym zarządzaniu działem UX oraz pracy w zwinnych zespołach. Dostarczał pomysłów głównym interesariuszom, w tym członkom zarządu. W Credit Agricole odpowiadał za zaprojektowanie i wdrożenie od strony UX nowej aplikacji mobilnej CA24 Mobile – pełnej korzyści. Dodatkowo zbudował wewnętrzny dział UX & SD, wraz z którym pracuje nad kolejnymi ciekawymi projektami i wyzwaniami.
CEO i Cofounder LeanCode, software house specjalizującego się w budowie produktów dla sektora banking i fintech, członka Forum Technologii Bankowych, spółki nagradzanej statuetkami Deloitte Fast 50 CEE oraz Diamenty Forbesa. Współzałożyciel takich społeczności i konferencji jak Flutter Europe, Flutter Warsaw i Inspiring Solutions. Prywatnie wykładowca Service Design na studiach MBA przy Business School na Politechnice w Warszawie, mąż i ojciec trzech małych piłkarzy.
W LPP pracuje od 17 lat. Od dwóch lat buduję markę Sinsay w e-commerce jako dyrektor. Ekspansja zagraniczna, dobre zarządzanie towarem, budowa i rozwój aplikacji mobilnej to filary o które opieram szybki wzrost Sinsay.com. Jako dyrektor sprzedaży rozwijałem sieć stacjonarną marki Cropp w kilkunastu krajach i zarządzałem siecią sprzedaży Reserved w Polsce, którą przeprowadziłem przez transformacje narzędziową i efektywnościową. W biznesie jestem fanem produktywności oraz reguły KISS, ale prywatnie wyżej cenię Stephen’a King’a niż Stephen’a Covey’a
Praca z ludźmi to dla mnie przede wszystkim rozmowa i działanie. Na co dzień we FreshMailu jako COO szukam optymalizacji i rozwiązań, które pozwalają zespołom pracować bardziej produktywnie i efektywnie. Rozwijam liderów i ich zespoły oraz kształtuje procesy w całej organizacji. Bliskie są mi Agile i Scrum, z których czerpię i których wartości są dla mnie podstawą w mojej pracy. Jestem fanką talentów Gallupa i z chęcią dbam o ich rozwój zarówno u siebie, jak i u innych. Jestem mentorką w programach mentoringowych dla liderek z branży IT i nie tylko.
Jestem w branży IT od 2011 roku. Od 2015 współtworzyłam aplikację mobilną Meetinga, dedykowaną wydarzeniom takim jak konferencje, targi, festiwale itd., która stała się jednym z czołowych aplikacji eventowych w kraju. Od 2019 jestem CRO w software house Escola S.A., gdzie tworzymy rozwiązania mobilne i webowe dla największych firm m.in. z branży paliwowej, bankowej, mediowej. Jestem absolwentką SGH i UW. Prowadzę warsztaty z budowy i rozwoju produktów digital, jestem prelegentką na konferencjach branżowych, współprowadziłam kurs - Zarządzanie w IT Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej. Kocham sport, góry, języki obce i gry komputerowe (głównie RPG).
Od kilkunastu lat związany z branżą finansową. Posiada praktykę w zakresie zarządzania zespołami front office. Od 2008r. związany z mBankiem, początkowo w obszarze Contact Center – zarządzanie zespołem, zarządzanie mLinią. Kolejne doświadczenia zdobywał kierując zespołem odpowiedzialnym za dostarczanie procedur pracy dla pracowników sieci naziemnych i Contact Center mBanku. Kolejne doświadczenia zdobywał odpowiadając za doskonalenie procesów (CEX, UI/UX, FCR) oraz raportowanie jakości procesów w bankowości detalicznej mBanku. Pełnił stanowisko Product Ownera – odpowiadał za rozwój platformy procesowej mBanku. Dziś odpowiada za doskonalenie podejścia omnichannel i raportowanie sprzedaży w mBanku.
Od ponad 3 lat składa produktowe klocki w Super-Pharm. Generalista i idealista. Człowiek, dla którego zaufanie jest najważniejszym elementem współpracy. Projektowo dotknął niemal całego obszaru e-commerce. Uwielbia nowe tematy, zwłaszcza te budowane od zera. Mąż i ojciec. Biegacz, czytelnik, kucharz i gracz. Miłośnik Pratchetta.
Tomasz Manugiewicz is the General Manager of Grand Parade Poland. An engineer at heart. A speaker by passion. He has delivered speeches at the largest European IT conferences, also as a keynote speaker. He has had presentations for brands such as Devoxx Belgium, Devoxx Poland, Agile Tour London, Agile Central Europe, DevDays Europe, and many more. In the IT sector since 2006. He worked as an Engineering Manager and, at the beginning of his path, when he was a Java developer Engineer, he helped to create the first Polish online banking systems. He also worked for international global corporations, including in the banking and ICT telecom sectors. Tomasz is an Agile enthusiast and coach - conducted his first Agile Transformation in 2009. He is a co-author as well as lecturer at AGH.
Od 20 lat programista aplikacji internetowych i rozwiązań on-line dla biznesu. Z Fundacją od początku jej istnienia. Jako ekspert ds. dostępności przeprowadza audyty stron internetowych, dokumentów cyfrowych i aplikacji mobilnych w oparciu o standard WCAG. Autor programów szkoleń na temat dostępności oraz trener. Współautor publikacji "Podręcznik dobrych praktyk WCAG” oraz "Raportu Dostępności” oceniającego dostępność stron internetowych administracji publicznej. Brał udział w konsultacjach nad Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności. Wyróżniony przez Szerokie Porozumienie na Rzecz umiejętności cyfrowych w Polsce na Liście 100.
Na co dzień zarządza marketingiem i komunikacją jednego z najpopularniejszych narzędzi do zbierania opinii w internecie - TrustMate. Ekspert w dziedzinie rozwoju biznesów e-commerce i zwiększania konwersji w sklepach internetowych. Chętnie dzieli się wiedzą w kanałach Social Media oraz w swoim newsletterze. Prowadzący podcast o e-commerce. Prywatnie miłośnik podróży, mody męskiej i kultury hiszpańskiej.
Nietuzinkowa i przebojowa szefowa agencji UX, Mobee Dick, specjalizującej się w projektowaniu i badaniu produktów i usług cyfrowych dla marek takich jak m.in. BNP Paribas, Empik, EURO RTV AGD, Żabka, Banque Saudi Fransi. Członkini międzynarodowej społeczności przedsiębiorców, Entrepreneurs’ Organization. W segmencie rynku stron i aplikacji mobilnych była niekwestionowaną królową, autorka popularnego kiedyś bloga jestem.mobi. Współautorka książek “E-marketing” oraz “Biblia e-biznesu 2".
Dawid Ostręga – menedżer z 20-letnim doświadczeniem zdobytym w Anglii, USA i Polsce. Pracował dla takich firm jak SKK S.A., EPAM System, IBM i SolarWinds. Zawodnik futbolu amerykańskiego. Koncentruje się na osiąganiu celów poprzez pracę zespołową. Jest kapitanem drużyny ‘Hurricanes’ Uniwersytetu Hertfordshire, z którą dwukrotnie zdobył mistrzostwo Anglii, a także kapitanem drużyny mistrzów młodzieżowych Wielkiej Brytanii. Łączy pracę w biznesie z funkcją trenera drużyny Kraków Kings, z którą zdobył mistrzostwo Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego. Dawid wielokrotnie występował na konferencjach prezentując swoje doświadczenie z zakresu przywództwa i zarządzania zespołami. Nagradzany był także nagrodami BEST SPERKER na wydarzeniach, takich jak Lets Manage IT, IT manager of Tomorrow, MobiConf
Partner Zarządzający w Escola S.A., Grupie Kapitałowej tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi konsultingu z zakresu transformacji cyfrowej oraz rozwijającej własne produkty w ramach venture building. Menedżer z blisko 10-letnim doświadczeniem w prowadzeniu skutecznych zespołów sprzedażowych i zarządzaniu zmianą. Zwolennik empowermentu i przywództwa służebnego.
W HTC Vive od 2016 roku. Doświadczenie sprzedażowe i zawodowe zdobywała w takich firmach jak: Burda International czy Świat Książki. Zajmowała się tam aktywnym New Businessem oraz sprzedażą i realizacją projektów specjalnych dla jednego z kluczowych wydawców na rynku polskim. Swoje kompetencje społeczne oraz umiejętność pracy w zespole wykorzystuje podczas budowania i utrzymywania relacji z Klientami.
„Pasjonat mobilności. Z branżą finansową związany od 2008 r. Współtwórca pierwszej aplikacji mobilnej mBanku oraz uproszczonej wersji bankowości internetowej (mBank lajt). Pracował nad udostępnieniem „mobilnej autoryzacji”. Była to pierwsza w Polsce usługa zastępująca kody SMS do potwierdzania operacji bankowych. Obecnie jest to standard w bankowości internetowej w Polsce. Ostatnie 5 lat, pracuje blisko z zespołami developerskimi w metodyce agile. Koncentruje się nad rozwojem aplikacji mobilnej oraz internetowej bankowości. Wspólnie z zespołem tworzy intuicyjne, wygodne i nowoczesne rozwiązania z których korzystają miliony klientów. ”
Cześć, nazywam się Kamil i zajmuję Marketing Technology. Od ponad 15 lat pomagam firmom, start-upom oraz freelancerom w informatyzacji marketingu, zwiększeniu dostarczalności kampanii mailowych, zwiększaniu dostępności stron internetowych. Od wielu lat aktywnie działam w środowisku e-commerce, SEO i SEM doradzając jak utrzymywać biznes w Internecie.
Anna Prończuk-Omiotek - znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje. Konsultant marketingu i sprzedaży online, mówca, certyfikowany trener szkoleń online. Na co dzień pomaga firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań online i tworzyć powtarzalne procesy dotarcia do klientów docelowych. To co wyróżnia ją od innych konsultantów to koncentracja na wpływie na wyniki biznesowe przy użyciu technik konsultingowych (mapowanie procesów marketingu i sprzedaży oraz ich optymalizacja) i szkoleniowych (warsztaty „celowane” na podstawie zdiagnozowanych wcześniej potrzeb). Lista zadowolonych klientów to ponad 350 firm i instytucji, m.in.: ✓ Allegro ✓ General Electric ✓ Mercedes-Benz ✓ Medicover ✓ Segafredo Zanetti ✓ Santander
Entuzjastka nowych technologii i nieszablonowych rozwiązań z branżą IT związana od 2015 roku. Wspiera firmy w budowaniu pozytywnych i długotrwałych relacji z Klientami za pomocą wielu kanałów komunikacji w ostatnich latach współpracowała z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi markami na polskim rynku.
dr Tomasz Rowiński, psycholog, prezes Zarządu EZRA UKSW, ma kilkuletnie doświadczenie we wdrażaniu usług w obszarze zdrowia psychicznego dla dzieci, młodzieży, dorosłych oraz ich rodzin. Brał udział i nadal jest członkiem w zespołach eksperckich przy Ministrze Zdrowia, Oświaty i Pomocy społecznej. Jest współautorem modelu EZRA. Jest on wdrażany w kilkunastu poradniach zdrowia psychicznego dla dzieci w całej Polsce, prowadzonych przez założoną przez niego firmę uniwersytecką EZRA UKSW Sp. z o.o. Jest autorem ponad kilkudziesięciu prac naukowych, wykształcił wielu specjalistów z obszaru zdrowia psychicznego oraz prowadził zajęcia z psychologii mass mediów w wielu uczelniach, uczestnik MBA SGH-WUM w ochronie zdrowia.
Project Manager, dziennikarka, copywriterka. Koordynuję i prowadzę projekty filmowe i IT VR/AR. Mam 12-letnie doświadczenie pracy w branży kulturalnej i rozrywkowej, ze szczególnym naciskiem na film i nowe media. Prowadziłam projekty m.in. na zlecenie Atrium Polska, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, Zamku Królewskiego na Wawelu, Next Film, Nespresso. Koordynowany przeze mnie projekt aplikacji AR "Kolorowe Centrum Świata" znalazł się w finale ECSP European Solal Marketing Awards 2022 oraz zdobył Srebrną Nagrodę w 13. edycji PRCH Retail Awards w kategorii "Wydarzenie roku".
Założyciel i planner w agencji reklamowej Dziadek do orzechów. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. Trzykrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Laureat wielu branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych. Wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie, jak reklama działa.
Od 8 lat związana z bankowością. Swoją przygodę w świecie bankowym rozpoczęła od usprawniania procesów dla klienta detalicznego, następnie zajmowała się rozwojem oferty produktów inwestycyjnych. Ostatnie 4 lata pracowała nad rozwojem bankowości elektronicznej dla klientów korporacyjnych. Zdobywała doświadczenie w największych bankach w Polsce. Kilka miesięcy temu dołączyła do mBanku w roli Chief Product Ownera - obecnie pracuje nad rozwojem narzędzi cyfrowej sprzedaży dla klienta detalicznego.
Manager with 11+ years of experience in managing technology and product teams in the eCommerce area. Working at the senior management level in terms of building the value of the customer base and mobile app strategy.
COO & co-founder AtomStore - platformy e-commerce enterprise w modelu SaaS. W e-commerce czuje się jak ryba w wodzie (pewnie ma to coś wspólnego z jego miłością do żeglowania). Od 2016 roku buduje zespół, produkt oraz markę polskiego systemu do sprzedaży internetowej AtomStore. Na swoim koncie ma setki wdrożeń sklepów internetowych, w tym dla liderów sprzedaży online, jak HalfPrice, iSpot czy Cocolita. Codzienne rozmowy z e-commerce managerami sprawiają, że Michał świetnie orientuje w problemach i wyzwaniach, przed którymi stoją dziś duzi i średni sprzedawcy. W czasie wolnym to kapitan łodzi, którą można spotkać między innymi u wybrzeży Chorwacji.
Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager. Od 2015 roku projektuje procesy rozwojowe, produkty i usługi; facylituje warsztaty innowacji w metodyce Service Design i korzysta z narzędzi Design Thinking w codziennej pracy. Przeprowadziła +1000 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, content marketingu i marketingu internetowego. Posiada wysokie umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, facylitacji i projektowania warsztatów dla różnych grup odbiorców.
Paulina Walkowiak, co-founderka I CEO cux.io, aplikacji pomagającej eliminować problemy blokujące sprzedaż w e-commerce. Pomaga firmom przekładać wiedzę o użytkownikach na konkretne decyzje biznesowe. Wspiera duże organizacje w transformacji data-driven wypracowując z nimi strategie analityczne. Autorka warsztatów z analityki produktowej “Data-driven design” oraz autorskiego masterclass “Analiza jakościowa dla zaawansowanych”. Mówczyni TEDx, wykładowczyni akademicka. Dwukrotnie wyróżniona w raporcie Strong Women in IT. Laureatka rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie #mompreneur
dr Krzysztof Wojewodzic – naukowiec i przedsiębiorca. Kierownik naukowy 3 projektów w NCBR, na łączną kwotę 26 mln. zł. Autor bestsellerowych kursów online nt. Strategii oraz Mobile. Prowadzi podcast „Escola Mobile” oraz MyEO Education. Wykłada przedmioty związane z pozyskiwaniem funduszy od VC oraz strategii w IT na Koźmińskim oraz WAB. Jest liderem grupy MyEO Education, która zrzesza 250 przedsiębiorców EdTech o przychodach > 1 mln $. Prezes Escola S.A. – 10. najszybciej rozwijającej się spółki IT wg. Deloitte Fast 50.
w mBanku od ponad 8 lat. Zdobywał doświadczenie w wielu obszarach od marketingu przez sprzedaż digital, aż po rozwój aplikacji mobilnej mBanku. Certyfikowany Product Owner. Od roku rozwija się jako Menadżer zespołu Customer Expirience. Uczestniczył w wielu projektach i inicjatywach, między innymi jako leader streamu sprzedażowego w projekcie IB 3.0. Głęboko wierzy w to, że wszystko da się zrobić prościej.
Współwłaściciel i prezes Future Mind, firmy doradczo-technologicznej, która stworzyła ponad 200 produktów cyfrowych dla firm z branży retail, proptech i insuretech oraz topowych polskich startupów. Wykładowca akademicki na najbardziej prestiżowym kierunku MBA w Europie, mentor, promotor inicjatyw wspierających rozwój transformacji cyfrowej firm, doradca technologiczny. Aktywnie uczestniczy w projektach klienckich, skupiając się głównie na walidacji modeli biznesowych i planowaniu strategicznym. Pełni również funkcję członka rady nadzorczej w spółkach Digitree Group S.A. (dawniej SARE S.A.) oraz w BETFAN.
Absolwent realizacji telewizyjnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Założyciel i CEO start-upu CinematicVR. Producent VR odpowiedzialny za ponad 60 realizacji filmowych VR, w tym filmów 360 dla Amnesty International, HBO Polska, T-Mobile i Coca Cola. Od wielu lat związany z Plenerami Film Spring Open, w ramach których prowadzi warsztaty produkcji i postprodukcji treści VR. Prywatnie fan nowych technologii, gier komputerowych i samochodów elektrycznych.
Od lat związany z branżą FinTech. W roku 2018 doprowadził do pozyskania inwestora strategicznego dla PayLane Sp. z o.o. i sprzedaży 100% udziałów do CRE Polskie ePłatności SA. W roku 2020 brał udział w największej transakcji M&A w historii rynku płatniczego w Polsce, sprzedaży grupy kapitałowej Polskie ePłatności do duńskiej grupy Nets. Czynnie zaangażowany w świat funduszy VC. Rozpoczynał karierę zawodową jako programista, współpracując z kilkoma dużymi firmami z sektora IT. Absolwent International Executive MBA na Uniwersytecie Gdańskim i Rotterdam School of Management. Ekspert i panelista na polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących prowadzenia biznesu technologicznego. Mentor w akceleratorach startupowych, zasiada w jury różnego rodzaju konkursów.
Zarządzam i projektuje produkty i usługi, buduje i rozwijam zespoły, projektowe i produktowe. Jestem gorącym zwolennikiem zwinnych metod wytwarzania produktów cyfrowych. Stale na tropie idealnego procesu projektowego, miłośnik design thinking, zwolennik uczciwych relacji w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego: biznes — użytkownik — technologia. Jako strateg z doświadczeniem product managera potrafię koordynować pracę zespołów zarówno projektowych, jak produktowych. Jako mentor, kierownik studiów podyplomowych spełniam się dydaktycznie i nadaje szlify adeptom zawodu projektanta, starając się przekazać narybkowi odpowiednie wartości i sposób myślenia. Recydywista prelegent, wystający na scenie m.in Internet BETA, Design Ways, MBC.
Od 2010 pracuje w ING Banku Śląskim, realizując projekty z obszarów digital banking i customer experience. Od kilku lat pełni rolę Product Area Lead'a w tribe Digital Transformation, w którym wdrażane są cyfrowe rozwiązania dla klienta detalicznego. Wspiera zespoły w realizacji zadań z zakresu cybersecurity, cyfrowej tożsamości czy usług beyond banking w aplikacji MOJE ING.